Eesti
SlotsRank
  • Juhendid
  • Tarkvara
  • Teemad
  • Seadmed
  • Pärisraha mängud
  • Uudised
  • Funktsioonid
Menu
Slots
Eesti

Cops and Donuts mängu ülevaade

Cops and Donuts

User Rating

Boonusringid6.0
Graafika6.0
Taustmuusika6.0
Rõõmuindeks6.0
Tulemus kokku6.0

Mängige siin:

--
null Country FlagCheckmark
Mängi nüüd
-

Mängige siin:

Cops and Donuts on populaarsel stereotüübil põhinev slotimäng. USA -s elavad inimesed on selle stereotüübiga tuttavad.

Politseil ja sõõrikul on karikatuurne teema ja see kasutab kõiki kergemeelseid nalju siniste meeste kohta.

Sümbolid

See jaotis hõlmab enamiku politseinike ja sõõrikute sümbolite nimesid. Samuti katab see kombinatsiooni, mida on vaja millegi võitmiseks.

Kõigepealt vaatame kõigi sümbolite loendit:

  • Roosad sõõrikud
  • Pruunid sõõrikud
  • Tass kohvi
  • Käerauad
  • Sõrmejäljed
  • Lint
  • Pesa logo
  • Naissoost ohvitser
  • Õhuke meesohvitser
  • Paks meesohvitser

Igal sümbolil on erinev väärtus, seetõttu on igal kombinatsioonil erinev väärtus. Allolevas loendis on kõik sümbolid järjestatud kasvavas järjekorras.

Loend algab madalaima väärtusega sümboliga ja lõpeb kõrgeimaga:

  • Kohvitass
  • Roosa sõõrik
  • Pruun sõõrik
  • Käerauad
  • Lint
  • Sõrmejäljed
  • Politseinik
  • Õhuke politseinik
  • Paks politseinik
  • Pesa logo

Kombode puhul on iga sümboli jaoks 3 kombinatsiooni. Mis tahes sümboli madalaim kombinatsioon on 3, kõrgem kombinatsioon on 4 ja kõrgeim on 5.

Kui mängija saab ühel hetkel kokku 5 slotilogot, võidab ta mängu.

Boonused

Järgnevalt on toodud boonused, mida Cops and Donuts teenindusaegade mäng pakub.

Kiiruspüüduri boonus

Seal oli paar erisümbolit, mida ülaltoodud boonuste loendis ei mainitud. Kaks neist sümbolitest on politseiauto ja kiirust piirav märk.

Kiirusepüüdja boonus käivitatakse, kui rullil number 1 ilmub politseiauto ja rullil number 5 kiirusepiirangu märk. Kui see juhtub, tähendab see, et politseinik tõmbab mängija üle.

Politseinik küsib mängijalt, miks nad kiirusepiirangut ületasid. Ükskõik, millise vastuse mängija valib, saavad nad tasu.

Kuid hea vastuse valimine võib teenida suuremat tasu. Lõpuks, kui mängija suudab politseinikku täielikult veenda (%100), et see oli viga, saab ta sõõriku, mis kahekordistab boonuse ajal teenitud hüved.

Sõõrikute söömise boonus

See boonus käivitub harva, kuid kui see juhtub, on mängijal õnne. See käivitub, kui mängija maandab 3 sõõrikut võiduliinile.

See pole siiski raske osa. Sest tavaliselt käivitub see siis, kui taustal on pood (mida ei juhtu tihti).

Siin on, kuidas see läheb. Politseinik palub mängijal anda neile sõõrikud. Mida rohkem sõõrikud politseinik võtab, seda rohkem tasu mängija saab.

Oletame, et politseinik sööb 3 sõõrikut. Mängija saab 3 boonust vaid ühe boonuse eest.

Esita

Politsei ja sõõrikute mängimise alustamiseks on kolm sammu:

  1. Mängija peab otsustama, kui palju ta soovib panustada. Ennustamisvõimalused on võrreldes enamiku slotimängudega tohutud. Mängijad saavad panustada vaid 0,2 mündi ja kuni 50 mündi eest.
  2. Teine samm on valida võiduliinide arv.
  3. Viimane samm on vajutada käivitusnuppu.

Kiired faktid

TarkvaraIGT (WagerWorks)
Umbes
Lahtiütlus
Uudised
© SlotsRank 2021